maanantai 15. joulukuuta 2014

Uusi alku

Päätin jatkaa tätä blogia. Tämän blogin aloituksen jälkeen aloin kertoa laihduttamisesta julkisemmassa blogissani, mitä ei todellakaan olisi kannattanut tehdä. Ihmiset, jotka ei varsinaisesti edes kuulu elämääni puuttuivat sen blogin avulla liikaa asioihini. Päätin siksi lopettaa sen blogin ja jatkaa täällä siitä mihin jäin.

En ole muutamaan päivään käynyt vaa'alla. En ole uskaltanut. Syömiset on olleet koko viikonlopun mitä sattuu ja lisäksi uusi lääke aiheuttaa ummetusta ja vatsan turpoamista. Täytyy lopettaa se lääke, koska se ei todellakaan ole hyväksi mulle. Eilen kuitenkin otin laksoja ja tämä päivä on niiden takia mennyt yllättävän hyvin. Olen syönyt kerran ja siihen se saa jäädäkin. Ehkä mä loppuviikosta uskallan käydä vaa'alla.

Blogini on myös saanut uuden nimen, kuten varmaan huomasitte. Kutsun Myrksyksi syömishäiriöpeikkoani, joka osaa olla ylpeä minusta ja tarpeen tullen rankaisee. Olen siis täysin hänen armoillaan ja siitä bloginikin on saanut nimensä.

Viikonloppu oli vähän mitä oli. Söin aivan liikaa ja koko perjantain ja lauantain välinen yö meni T:n kanssa riidellessä. Kesken riidan mulle tuli olo, että nyt tämä saa riittää ja vedin yliannostuksen Opamoxeja. En tiedä kuinka monta oikeastaan edes ehdin niellä, koska T kaivoi osan ulos suustani. Huusimme toisillemme naamat punaisina. Illan jäljiltä minulla on edelleen mustelmat reisissä, käsi paskana ja myös meidän pyykinkuivausteline on paskana. Päässä vaan flippasi ja hakkasin itseni mustelmille.

Siitä illasta lähtien olo on ollut huono. Olen miettinyt lähes kokoajan sitä, kuinka tappaisin itseni. En ole pystynyt nauttimaan oikeastaan mistään. Kaikki tuntuu pahalta ja ahdistaa liikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti