maanantai 29. joulukuuta 2014

Tämä on se päivä


Paino 49,1kg.

Herään ja minua väsyttää. Kävelen haparoivin askelin vessaan ja katson peiliin. Sieltä katsoo kalpeat kasvot ja tummat silmänaluset. Pesen kasvoni kylmällä vedellä ja yritän virkistyä. Tästä tulee hyvä päivä, kuiskaan itselleni ja menen olohuoneen sohvalle katsomaan televisiota.

Tänään olen päättänyt onnistua. Tänään kulutan paljon ja syön vähän. Tämä on se päivä, jonka jälkeen painoni tippuu alle 49 kilon. Tämä on se päivä, jona Myrskykin voi vihdoin olla minusta ylpeä. En anna hänen lähteä.

Mulla on tänään poliklinikka-aika. Käyn taas kuuntelemassa sitä huolestunutta voivottelua ja valehtelen hänelle silmät ja suut täyteen. Tällä hetkellä minusta tuntuu siltä, etten haluakaan sinne päiväosastolle. Tajusin juuri, että mullahan oli siellä painokontrollit ja sitten tämä leikki Myrskyn kanssa on ohi, jos he saavat tietää minun laihtuneen. Olen onnistunut pudottamaan painoa, joten mielikin on parempi. Kyllä se siitä.

Polin jälkeen käyn kirjastossa. Ystäväni kehui minulle kirjaa ''Tapa minut, äiti''. Mun on jo pitkään pitänyt lukea se, mutta se on aina kirjastostamme lainassa. Josko tämä olisi se päivä, kun saan sen lukeakseni. Sen jälkeen menemme T:n kanssa Sinooperiin. Siellä on kivoja sisustusjuttuja aina ja siellä on myös nyt alennukset. Tulee pitkä reissu, mutta sehän kuluttaa kivasti kaloreita, joten olen valmis ottamaan haasteen vastaan vaikka pyörtyisinkin.

2 kommenttia:

  1. Sä olt niin laiha. Sun painos on niin täydelline mä kadehdin sua. Oot varmasti tosi kaunis. Jään seuraan sun blogia tosi mielellään. Mä itekkin haluisin laihtuu. Mä yritän tosi paljon mut silti tulos on se et mävaan lihon. Miten sä oot päässy sun nykyseen painoon?:/ Mä haluun onnitella sua sun saavutuksesta. Sä oot vaan niin täydellisessä painossa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! Mä oon laihduttanut niin, että oon syönyt maksimissaan 200 kaloria päivässä ja kuluttanut noin 300-600 kaloria, se tuottaa tulosta!

      Sun tarttee lähettää mulle sähköpostia, koska vaihdoin taas blogia. Mun blogi on taas löydetty... Sähköposti on tyttosinaoletmeritahti@gmail.com. Kerron siellä sitten uuden blogin osoitteen!

      Poista