maanantai 22. joulukuuta 2014

Kaikki ahdistaa, tahtoisin kuolla


Ahdistaa. Olen niin kyllästynyt elämään. Joka päivä pelkkää taistelua ahdistusta vastaan. Kokoajan vain mietin sitä, kuinka minun olisi parempi olla kuollut. T:llä on varmasti todella rankkaa minun takiani. Hän ei aio lähteä tästä suhteesta, vaikka kuinka tekee tiukkaa. Ehkä se tarkoittaa sitä, että minun on pakko lähteä lopullisesti, koska en halua aiheuttaa enää yhtään harmia T:lle tai kenellekään muulle. Haluaisin kokoajan vain itkeä. Olen niin väsynyt, en jaksa enää.

Joulu on ihan kohta täällä. Minä viimeisillä voimillani kudon veljen toista tumppua valmiiksi, että saan antaa ne sitten hänelle lahjaksi. Pelkään joulua enemmän kuin koskaan ennen. Painoni on noussut, mutten tahdo, että se nousee enää yhtään enempää. En saa syödä, en voi. Myrsky on jo todella pettynyt, Tämä ahdistus on varmasti hänen tekosiaan. Hän haluaa minun katuvan jokaista viime viikonloppuista suupalaa ja nostaa ahdistuksen taivaisiin. Myrsky vihaa minua. Minä tunnen sen.

Eilen puhuimme T:n kanssa minun ongelmistani ja hän sanoi, ettei hän tiedä mitä pitäisi tehdä. Hän ei tiennyt aikoinaan miten reagoida siihenkään, että vedän laksoja laihdutusmielessä. Sanoin, ettei hän saa puuttua. Hänen on ihan turha edes soittaa mihinkään, koska ei ihmisiä kiinnosta. Hän ymmärsi sen kyllä. Sanoin, ettei hän saa puuttua mihinkään mitä teen, koska se on turhaa. Ketään hoitotiimistäni ei kiinnosta mikään, mikä liittyy syömisiini. Päätettiin yhdessä, että yritän päästä päiväosastolle, koska se tuntuu olevan ainoa mahdollinen vaihtoehto, mihin suostun. Siellä saan apua ahdistukseeni ja itsemurha-ajatuksiin. Syömisistä en puhu mitään.

Tänään olen syönyt hernekeittoa muutaman desin. En muuta, mutta sekin on liikaa. Sekin ahdistaa. Haluaisin oksentaa, mutta T varmasti repisi perseensä jos oksentaisin, vaikka hän kyllä tietää, että olen aikaisemminkin oksentanut. T on juuri hakemassa kaupasta jäätelöä. Pelkään, että alan ahmia. Sitten viimeistään minun on pakko oksentaa. Se on yksi syy, miksi haluaisin asua yksin. Saisin rauhassa tehdä niin kuin itse parhaaksi näen.

Anteeksi sekava postaus. Pääni on aivan sekaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti