tiistai 4. marraskuuta 2014

Kuulumiset

Tänään olin päiväosastolla ja omahoitaja-ajalla minulta kyseltiin vähän liiankin tarkasti syömisistäni ja painostani. Painostani kerroin totuuden, muusta en ja omahoitaja sanoi olevansa huolissaan. Niin varmaan... Olen kuitenkin täysin varma siitä, ettei asialle mitään tehdä, koska ei ole tämän kahdeksan vuoden aikana kertaakaan tehty. Voin siis rauhassa jatkaa laihduttamistani.

Omahoitajan kanssa puhuttiin myös tuosta lääkeen aiheuttamasta levottomuudesta. Saan itse päättää haluanko vielä yrittää syödä niitä ja odottaa, että levottomuus lähtee pois vai soitanko lääkärille ja pyydän lääkityksen vaihtoa. Olen päättänyt, että vaihdan lääkitystä. Nämä lääkkeet saa minut hulluksi...

T on alkanut todellakin tivaamaan liikaa syömisistäni. Olen yrittänyt pokalla valehdella niin paljon kuin olen pystynyt, mutta tiedän, ettei kaikki ole mennyt läpi. Keksin omastakin mielestäni oudoimpia tekosyitä sille, miksi en söisi. En ihmettele yhtään, ettei ne ole mennyt läpi. T kun tietää, että minulla on ollut ongelmia syömisen kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti