keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Aamupölinät

Aamupaino pudonnut eilisestä 600 grammaa, eli paino nyt 52 kiloa. Olen tyytyväinen siihen, että olen pystynyt pitämään pääni tässä asiassa. Pelkäsin pitkään, että olen menettänyt kontrollini täysin parin vuoden takaiseen, mutta niin ei olekaan. Minä pystyn tähän.

Eilen olin päiväosastolla ja sielläkin painoani tarkkaillaan. Keskustelumme pyörii liikaa syömisieni ympärillä, mutten aio paljastaa liikaa. Tänäänkin menen päiväosastolle. Nyt aamulla oli vaan ylimääräistä aikaa, niin päätin tulla kirjoittelemaan.

Eilinen meni hyvin. Söin neljä broilerpyörykkää, noin 1dl riisiä ja muutama ruokalusikallinen currykastiketta, lämminkuppikeitto (tomaatti-basilika) ja yksi omena. Siihen lisäksi alas meni monta kuppia kahvia ja teetä, paljon vettä ja vissyvettä. Tein myös hieman lihaskuntoa.

Minua ahdistaa suunnattomasti se miltä näytän. Pelkään myös, etten riitä avopuolisollenikaan tällaisena. Hän huolehtii itsestään, käy salilla ja kävelyillä ja minä en tee mitään. Siksi päätin, että nyt alan huolehtia itsestäni ja alan taas laihduttaa. Siihen minä ainakin kykenen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti